onsdag 28 januari 2009

Frän stank

Jag skriver det här för min egen skull, för att jag själv ska minnas vid senare tillfälle, men om det intresserar någon annan, då är det ok. Jag orkar bara inte anstränga mig och vara vitsig...

Kom hem kl 20 från jobbet och P stod vid spisen. Lille O kom till dörren, men B syntes inte till.
-Han sitter i sitt rum och spelar dator, säger P. När jag tagit av mig ytterkläderna och går in till honom ser han förvirrad ut och säger att han har kissat på sig. Det måste ha varit en kramp för normalt kommer han springande till dörren när man kommer hem. Så jag tog hand om honom duschade, matade och satte på pyjamas. Vi kollade på Trolltider, DVD-version som vi lånat av M. Underbar! Middagen bestod av 2 pannkakor med grädde och blåbärspuré. Lite protester först, men sen jag lovat en isglass till efterrätt gick det ner. Jag tror att han blir lite less på rätterna. Annars är det ju variation i maten pga att olika mål lagas av olika människor... P är bara bäst vid spisen, men det kanske blir lite enformigt. Jag hade köpt en ny skojig iskubsform och satt smörpapper och tandpetare i så att det blev små blomglassar. Poppis.


När kisskyddet och lakanen var tvättade stank de ändå amoniak/aceton. Normalt? B luktar även fränt ur munnen och det är visst normalt.

1 kommentar:

  1. I don't understand a word of swedish, so I don't know what you're telling, although i can imagine; anyway I just want you to know that I'm with you, I'll support you always and I admire you. Kisses from Madrid (David, Bea & Hugo)

    SvaraRadera